ورود

کارگاه هنری نقش دل

طراح و سازنده نقش برجسته ، مجسمه ، مدل و ماکت

ساخت خمیر نقش برجسته

بدون دیدگاه

۵۹۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

ساخت خمیر نقش برجسته

با توجه به درخواست های مکرر هنرجویان برای در دسترس قرار دادن مراحل ساخت خمیر نقش برجسته و نوع مواد و میزان مصرف هر کدام به تنهایی و بدون آموزش طراحی و ساخت نقش برجسته بر آن شدیم تا این تجربه چندین ساله را که با آزمون و خطاهای بسیار بدست آوردیم رو بعنوان یک محصول مجزای آموزشی برای آن دسته از عزیزانی  که مهارت ساخت نقش برجسته ، مجسمه و یا هر حجم دیگری را دارند در اختیار قرار بدیم .

بنابراین اگر شما ایده خلاقانه ای در سر دارید و قصد آن را دارید که طرحتون رو با یک مواد فرم پذیر و بادوام عینیت ببخشید و خلقش کنید ترکیب انحصاری و بی نظیر کارگاه هنری نقش دل میتونه بهترین انتخاب باشه چون نیاز به پخت و کوره نداره و امکانات کارگاهی هم نیاز نداره .

هنرجویانی هم که علاقمند یادگیری صفر تاصد این هنر زیبا و درآمد زا هستند هم میتوانند از آموزش بسیار کامل  و مفصل ویدیویی (آموزش ویدیویی صفر تا صد نقش برجسته) بهره مند بشوند.

نکته قابل ذکر این هست که ترکیب ماستیک جهت زیر سازی و هچنین کاور کردن نقش برجسته برای استحکام بیشتر و صیقلی  شدن سطح کار می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ورود

ورود

ثبت نام

شاخص استحکام

راهنمایی: رمز باید دستکم ۷ حرف باشد. برای قوی‌تر کردن آن، از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی، اعداد و نمادهایی مانند ! " ؟ $ % ^ & ) استفاده کنید.

ورود
× مشاوره _ واتساپ